Loading

Гарантія та сервіс

Протягом встановленого гарантійного строку товар, придбаний в партнерів LINK-service, підлягає гарантійному обслуговуванню відповідно до  законодавства України.

Сервісний центр є уповноваженим виконавцем гарантійного обслуговування товарів, придбаних у партнерів LINK-service, на підставі укладених договорів між сервісним центром та його партнерами.

Гарантійний строк на товар зазначається у фіскальному чеку.

У разі виявлення недоліків гарантійні зобов’язання щодо товару виконуються відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів».

Гарантія на товар підтверджується фіскальним чеком, який є належним документом, що підтверджує факт придбання товару та гарантійні зобов’язання продавця. Паперовий гарантійний талон не видається.

Гарантійні зобов’язання виконуються після проведення діагностики товару в авторизованому сервісному центрі.


Порядок звернення за гарантійним обслуговуванням.

Для подання заявки на гарантійне обслуговування необхідно звернутися до сервісного центру для уточнення умов передачі товару:

Телефон: +380 50 137 40 02 (згідно з тарифами вашого оператора)

Товар може бути переданий:

  • шляхом відправлення Новою Поштою (відповідно до інструкцій сервісного центру);

  • особисто — за попереднім узгодженням.


Сервісні центри:

СЦ «LINK-service»

м. Харків, пр. Науки, 48 (м. «Ботанічний сад»)

ПН–ПТ: 10:00–18:00

СБ–НД: вихідний

Тел.: +380 50 137 40 02


СЦ «LINK-service»

Київська обл., Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Демидова, буд. 2-А

ПН–ПТ: 09:00–18:00

СБ–НД: вихідний

Тел.: +380 50 137 40 02


Обов’язки споживача під час експлуатації придбаного товару, встановлені ч. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів»:

  • до початку експлуатації уважно ознайомитися з правилами користування товаром;

  • за потреби звернутися до продавця або іншої уповноваженої особи для роз’яснення умов використання товару;

  • використовувати товар виключно за цільовим призначенням та дотримуватися вимог експлуатаційної документації;

  • дотримуватися правил безпеки, передбачених виробником, а за їх відсутності — загальноприйнятих заходів безпеки.


Випадки, у яких гарантія не надається.

Безкоштовний гарантійний ремонт не здійснюється, а у задоволенні вимог споживача може бути відмовлено у разі:

  • наявності механічних пошкоджень після передачі товару споживачеві;

  • пошкоджень, спричинених порушенням правил експлуатації, транспортування, монтажу, підключення або зберігання;

  • природного зносу елементів у разі перевищення норм експлуатації або впливу зовнішніх факторів;

  • відсутності пломб, передбачених експлуатаційною документацією;

  • закінчення гарантійного строку або строку експлуатації;

  • пошкодження, зміни або неможливості ідентифікації серійного чи IMEI номера;

  • втручання в конструкцію товару неуповноваженими особами або використання неоригінальних чи нерекомендованих комплектуючих і матеріалів.


Звертаємо Вашу увагу, при порушенні правил експлуатації або невиконання рекомендацій сервісного центру ремонт здійснюється за рахунок споживача.